Medarbetare
Peter Viklund
VD/Sponsoranalytiker
+46 (0)70-245 04 88
Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen
Peter Allvin
Sponsoranalytiker
+46 (0)70-248 57 95
Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen
Joel Ek
Projektledare
+46 (0)73-534 88 68
Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen
Andreas Andersson
Projektledare
+46 (0)70-473 59 57
Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen
Alexander Blomquist
IT- och ekonomiansvarig
+46 (0)73-506 84 91
Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen
Marko Uusitalo
Produktionsansvarig
+46 (0)70-742 46 01
Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen
Erik Håkanson
Produktion
+46 (0)70-792 24 26
Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen
Göran Brolin
Produktion
+46 (0)73-679 81 66
Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen
Jimmy Söderström
Produktion
+46 (0)70-216 99 26
Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen
Christer Andersson
Projektledare
+46 (0)70-245 04 77
Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen




 

Sponsor Insight

Sponsring är kommunikation genom människors intressen. Sponsring har förmågan att skapa en starkare relation mellan ett varumärke och målgruppen, varför det växer snabbare än alla andra mediekanaler förutom Internet. Sponsor Insight arbetar primärt med analys av sponsring och evenemang. Genom validerade researchmodeller hjälper vi branschen att förstå:
  1. Vilka märken och objekt som passar ihop
  2. Hur aktiveringen ska kommuniceras
  3. Vilket sätt sponsring och events bör utvärderas